20 Mart 2008 Perşembe

ARA DANTELİ


3 yorum:

  1. canım arkadaşım güzel dileklerin için çok teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,yayınladıkların çok güzel,sanada iyi hafta sonu dilerim

    YanıtlaSil
  3. ayy canım buda güzelmiş..gerçi örülen her işin değeri başkada ..ben ince işi artık yapamıyorum bu aralar..iki tane başlı oyam var yıllardır duruyor iki kenarıda yapılmış..elime alınca ince olduğundan tığ boşa çıkıveriyor..
    haa canım o tabaklar 90 lı yıllarda yüksekovada kaldığımızda çok vardı..her y.ovaya gidişimizde takım yapalım diye parça parça alırdık bizde fincanlarıda vardı..kırılanlar oldu dahası maraşta bir kolim kayboldu öylece gitti:((şimdi onlardan pek kalmadı burda bile göremiyorum ben..
    gideyim ben bugün iş çok bereketli bir hafta dilerim sana sevgiler.

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin