8 Nisan 2008 Salı

dantel günleri 1 # dantel tepsi örtüleri

makhina
selam arkadaşlar sevgili arkadaşım cahide geçen bana bir yorum yazmış,tanınan bir blogcusun dantel günleri yapsana demiş(sağolsun) bugüne kadar hep örgü günleri yaptık şallar,çantalar,atkılar bereler neler ördük neler,ama hiç dantel günleri yapmadık.bu fikir benim de çok hoşuma gitti ve dantel tepsi örtüleriyle başlayalım dedim.
dantel tepsi örtüsünü dilediğiniz iple,dilediğiniz modelde yuvarlak,oval,dikdörtgen,kare v.s. yapabilirsiniz.
herkes katılabilir,katılmak için sayfanıza etkinlik bannerini yapıştırmanız yeterli;
sizlerde arkadaşlarınıza haber verin ki katılımımız çok olsun.
modelleriniz benim blogumda 20 nisan da yayınlanacaktır.siz kendi sayfalanızda ben yayınladıktan sonra yayınlayacaksınız.
isteyenler birden fazla modelle katılabilir.
amacımız aynı konuda bir çok modeli bir arada yayınlayıp emeğimizi sergilemek, blog arkadaşlarımızla arkadaşlık bağlarımızı pekiştirmek , blog ziyaretçilerimize güzellikler sunabilmek ve güzel bir dantel arşivine sahip olabilmek
son katılım 19 nisan
sizler katılım resimlerinizi bana e-mail yoluyla göndereksiniz.
mail adresim ; makhinam@hotmail.com
katılımlarınızı bekliyorum,umarım beni yalnız bırakmazsınız:)
şimdiden teşekkürler

5 yorum:

  1. merhaba.ben blog sahibi degilim.dantel günleriniz icin tepsi örtüsü yollasam kabul edermisiniz.dilek

    YanıtlaSil
  2. dilek hanım katılırsanız çok sevinirim isteyen herkes katılabilir mail adresime gönderin resmini çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. MERHABA.BEN YENİYİM DAHA.BENER NASIL ALINIR BİLMİYORUM AMA BENDE KATILMAK İSTİYORUM DANTELLERİM HAZIR .BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben dilek.e mailinize dantellerimi yolladim.ama haber vermeyi unutmusum kusura bakmayin.umarim begenirsiniz.ins etkinliginiz cok güzel olur bizlerde yeni örneklerden faydalaniriz.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. selam dilek hanımcığım dantelleri aldım her iki sitede de yayınlayacağım hem burada hemde http://makhina.blogcu.com da yayınlayacağım bu gece 24:00 yayında katılmanıza çok sevindim çok teşekkür ederim dilek hanım,sevgilerimle

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin