29 Nisan 2008 Salı

ışıltılı şal


etkinlikten bu yana blogumla tam olarak ilgilenemedim bende size çok şık kullanışlı bir şal eklemek istedim,komşumuz rahime ablaya ait mode sağolsun modeli hem anlattı hemde resimlememe izin verdi,bu modeli ben çok fazla görmedim.gelelim modein yapımına
ışıtılı iplerden 4,5 yumak gidiyor,şiş no:7
280 ilmekle başlanıyor,140 ilmek horaşo örüp, 1 artırıp 2 düz örüp,1 artırıyoruz,140 ilmek haroşa örüp modeli başlamış oluyoruz.modelin tamamı bundan ibaret,haroşa yapmayıp başka örneklerden de koyabilirsiniz.şalın arkası üçgen önleri resimde gördüğünüz gibi oluyor.arka üçgen kısmına isterseniz saçak yapıyorsunuz.
modelin tamamını görmek için buraya tıklayınız,şalın artırma yerleri için buraya tıklayınız

1 yorum:

  1. merhabaa canım daha biraz önce yüncüde gördüm inceledim nasıl yapılmış diye ajurlu örnekle yapmışlar ziyaretine geldim yapılışını gördüm daha önce görmedim diye düşündüm rahime hanımın ellerine seninde yüreğine sağlık dün oğlumun yanına izmire geldim ziyaretlerimde aksama olursa sizleri unuttuğumdan değildir iyi günler

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin