8 Mayıs 2008 Perşembe

sobe ve havlu kenarı

bugün aslında ziyaretçilerimden gelen istek üzerine motifli patiğin yapımını ekleyecektim ama fotograf makinasının azizliğine uğradım ve havlu kenarıyla sobemi cevaplayım istedim,motifli patiğin yapılışını da yarın ekleyim artık:))


sevgili dantel81 beni sobelemiş teşekkürler canım,konu güzel mutluluk;
mutluluk benim için çok şeyde var o yüzden mümkün olduğunca kısa yazacağım.
ben pollyanna gibi elimdeki şeylerle mutlu olmasını seviyorum,
ay yıldızlı bayrağımın altında ezan sesleriyle çınlayan memleketimde yaşamak beni mutlu eden en önemli şeylerden biri;
çocuklarım,eşim ailem,sevdiklerim onların bir tebessümleri,gözlerinde ki ışıltı;
Rabbimin doğadaki her canlıya verdiği ayrı ayrı özelikleri izlemek,incelemek
Arkadaşlarımın,ailemin güzel sözleri
güzel yerleri görmek,gezmek,alışveriş yapmak,temiz havada balkonda çay içmek.
Hızlı araba kullanmak,ev işleri bitince keyif yapmak,çocuklarımla oynamak
Blogumda yayınladığım elişlerime bırakılan güzel yorumları okumak,
liste böyle uzaaaarrr giderrr.
ben kimi sobelesem acep:))

http://orgucan.blogcu.com/ ve http://evorguisleri.blogcu.com/ arkadaşlarımı sobeleyim,kolay gelsin arkadaşlarıma:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin