31 Ağustos 2008 Pazar

Hoşgeldin Ey Şehr-i Ramazan

Ramazan ayı, insanlara yol gösterici, dogrunun ve dogruyu egriden ayırmanın açık delilleri olarak kendisinde Kur’an’ın indirildigi aydır. Sizden her kim bu ayda bulunursa oruç tutsun" Bakara, 2/185.
İftarda Yapılacak Duâ
"Allâhumme leke sumtu ve bike âmentu ve aleyke tevekkeltu ve alâ rızkıke eftartu veli savmi ğadin neveytu fağfir limâ kaddemtu vemâ ahhertu."
Anlamı:
"Allah'ım! Senin için oruç tuttum, sana inandım, sana dayandım, Senin verdiğin rızıkla orucumu açtım. Yarının orucuna da niyet ettim, benim geçmiş ve gelecek günahlarımı bağışla."





Konya'dan sema gösterisi resimlerimde uzun zamandır arşiv bekliyordu sanırım yayınlamak için en güzel zamandı :)
Mübarek Ramazan ayı hepimiz için hayırlara vesile olsun Hayırlı Ramazanlar

9 yorum:

  1. canım ramazan ayının hepimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum.bol bol manevi kazanç ve bereket getirir inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın

    Hayırlı ramazanlar dilerim. Allah tüm dualarınızı ve oruçlarınızı kabul etsin

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. SELAM CANIM ÇOK GÜZEL SEMA GÖSTERİSİ Bİ BEN GİDEMEDİM NASİP OLMADI HİÇ BÖYLE CANLI CANLI İZLEMEK NASIL KONYALIYIM BİLMEM..HAYIRLI BEREKETLİ RAMAZANALR DİLERİM CANIM

    YanıtlaSil
  4. Yagmur yüklü bulutlar gibi gelerek bizleri Bereketiyle donatan Ramazan ayınız Mübarek olsun... http://nazardeymesin07.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar çok güzel. Biz hep televizyondan izledik sema gösterilerini, bize de kısmet olmadı görmek.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ramazanlar dilerim canım.kusura bakma telaşım hiç bitmiyor.bu aralar kimseye uğrayamıyorum.sayfana kaç gündür girmemişim.bende ramazanla ilgili yazımın başına,baştaki resmi koymuştum.Tevafuk olmuş:))Allaha emanet ol canım.

    YanıtlaSil
  7. s.a.
    hayırlı geceler bi tanem.ne güzel bu resimlere bakarken bile huzur doluyor insanın içine.Ne kadar şanslı olduğunu bir kez daha anlıyor insan.İnşallah bu şansı değerlendirebilen kullardan olabiliriz.sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  8. s.a.
    hayırlı geceler bi tanem.ne güzel bu resimlere bakarken bile huzur doluyor insanın içine.Ne kadar şanslı olduğunu bir kez daha anlıyor insan.İnşallah bu şansı değerlendirebilen kullardan olabiliriz.sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  9. s.a.
    hayırlı geceler bi tanem.ne güzel bu resimlere bakarken bile huzur doluyor insanın içine.Ne kadar şanslı olduğunu bir kez daha anlıyor insan.İnşallah bu şansı değerlendirebilen kullardan olabiliriz.sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin