13 Aralık 2008 Cumartesi

cimcime ve tig isi bluzu



bu resimdeki cimcime bana hala olma zevkini tattıran tek kişi :)o küçücük haliyle nerden bulur o kibar kibar lafları bilmem halaya çekmiş kesin :)))annesi bayramlık örmüş bu cicisini hala çek dedi çektik ayrıntılı resimlerinin bazılarını o çekti blogu ilerde ona mı devretsem ne hevesli bu tip şeylere ve hep böyle güleryüzlü hanım hanım bir prenses (aynı halası ya aynı :))annesi de çok muntazam güzel örer gelinimiz diye demiyorum marifetlidir yani :)))

8 yorum:

  1. oyyyyyyy cımcımemmm masallah cok yakısmıs saglıkla gıysın annesının ellerıne saglık ..

    ablamda bunun beyazını yaptı kızına yazlık bluz olarak :)) benımde bundan yastık bası dantelım var cok severım cok ureklı bı model :))

    YanıtlaSil
  2. Que hermosa niña, felicitaciones....besos desde Argentina...

    YanıtlaSil
  3. aman aman..ben görmeyeli ne ciciler eklenmiş.elbiseyle patiğe bittim alttaki..
    e tabi halasının güzelinede:))
    güzel yüzü hep gülsün inşallah.
    bende bu akşam üzeri döndüm tatilden.şöyle kısa bir gezinti yapayım dedim.özlemişim buraları..
    sevgiler canım.iyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  4. S.A.
    HAYIRLI GECELER BACISI.MAŞŞALLAH HALA BECERİKLİ OLUNCA MECBUREN YEĞENDE ÖYLE OLMAK ZORUNDA.YOKSA ATALARIMIZIN SÖZÜ BOŞA ÇIKARDI AMA DEĞİL Mİ.BOŞA DEMEMİŞLER KIZ HALAYA OĞLAN DAYIYA DİYE DEĞİL Mİ AMA.SEVGİYLE KAL CANIM.MAŞALLAH ALLAH BAĞIŞLASIN YEĞENİNİ DE.

    YanıtlaSil
  5. maşallah kız milleti işte kendini sevdiriyor birde çok bilmiş oluyorlar:)maşallah içindeki de rengide pek şeker güle güle giysin.
    o zamana bloglar kalıcakmı acaba:))

    YanıtlaSil
  6. hayırlı akşamlar canım.
    aman cimcimeyede pek yakışmış kızım olmadığı için kız örgüleri fazla öremiyorum malesef çok seviyorum kız çocuklarını güle güle giysin.

    YanıtlaSil
  7. maşallah yeğenin çok şeker Allah acısını göstermesin
    gelininizin ellerine sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  8. tatlı cadı nasıl güzel poz vermiş öyle maşallah ablacım çok güzel olmuş ,gelininizin ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin