26 Ocak 2009 Pazartesi

yakadan baslamali bebek hirkalari



ikiz yiğenlerime yaptığım bebek hırkaları aynı renkten aynı modelden örmek biraz sıkıcı olsada en nihayetinde bitti,İnşallah sağlıklı günler de kullanırlar.gelelim nasıl yaptığıma;
ipim ören bayan spring 1 yumak beyaz,2 yumak pembe ip kullandım,şiş numaram 3,5 90 ilmek atıp 3 sıra haroşa (yani 6 sıra )ördüm.sonra örgünün düz yüzünde 8 ilmek (kenar beyaz bantı için)haroşa ,1 artır,2 düz,1 artır,2 düz....sıra sonuna kadar bu şekilde örüp beyaz iple 8 ilmek(kenar beyaz bantı için) haroşa ördüm.arka sırada tüm ilmekler ters, yüzde düz olarak 10-11 sıra ördümsonra beyaz iple bir sıra haroşa ördüm ve sonra örgünün düz yüzünde 8 ilmek (kenar beyaz bantı için)haroşa ,1 artır,2 düz,1 artır,2 düz....sıra sonuna kadar bu şekilde örüp beyaz iple 8 ilmek(kenar beyaz bantı için) haroşa ördüm.arka sırada tüm ilmekler ters, yüzde düz olarak 10-11 sıra ördümsonra beyaz iple bir sıra haroşa ördüm ve sonra örgünün düz yüzünde 8 ilmek (kenar beyaz bantı için)haroşa ,1 artır,2 düz,1 artır,2 düz....sıra sonuna kadar bu şekilde örüp beyaz iple 8 ilmek(kenar beyaz bantı için) haroşa ördüm.arka sırada tüm ilmekler ters, yüzde düz olarak 10-11 sıra ördüm toplam ilmek sayısı 265 olacak,51 ilmek sağ kola,51 ilmek sol kola 41 ilmek sağ öne,41 ilmek sol öne 81 ilmek arkaya...bir sırada daha beyaz iple haroşa örüp diğer ilmekleri beklemeye alıp kolu ördüm,kolu beyaz haroşa kısmında her düz sırada 10 ilmekte 1 ,2 ilmeği beraber örerek kol ağzının daralmasını sağladım ve 3 haroşa sırasından sonra kesip bitirdim.diğer kolu da aynı şekilde ördükten sonra.beden kısmını örüp bitirdim.örneğin açıklaması:1.sıra 3 ilmek düz ,1 ilmek ters,3 ilmek düz,1 ilmek ters ..2.sıra:ters ilmekler ters,düz ilmekler düz,3.sıra: 1 artır,3 ilmeği bir düz ilmek ör,1 artır,1 ters,1 artır,3 ilmeği bir düz ilmek ör,1 artır ...sıra sonuna kadar böyle4 sıra:ters ilmekler ters,düz ilmekler düz,
örnek bu 4 sıranın tekrarlanması ile örülüyor.bu örnek bebek örgülerinde çok yumuşak kullanışlı oluyor tavsiye ederim.umarım anlatabilmişimdir.takıldığınız yer olursa sorun seve seve yardımcı olurum :)

13 yorum:

  1. Ikizler gule gule kullansinlar :) Cok iciler gercekten, ellerinize saglik :))

    YanıtlaSil
  2. ben de elimdeki işi bitirince yakadan başlamalı bebek kazağı yapmayı düşünüyordum yapabilirmiyim bilmiyorum ama bu harika olmuş gerçekten çok beğendim ellerine sağlık güzel günlerde kullansınlar

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım.ee teyze olmak kolay değil:))
    yakadan başlamalı giysiler çok kullanışlı oluyor bebeklerde..giyimi rahat ve çok şeker duruyor..iyi geceler diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş örgü işlerinden pek anlamam.Örgüye ayıracak vaktimde olmuyor zaten fazla yapanların ellerine sağlık çok güzel...

    YanıtlaSil
  5. hırkalar harika canım ellerine sağlık..şanslı ikizler güle güle giysinler..canım dua kampanyamız devam etsin ama katılım yok şimdide hayırlısı bakalım.hayırlı geceler canısı

    YanıtlaSil
  6. Selam canim..
    I love the sweaters,those are just so cute!
    take care.
    Lady Hands.

    YanıtlaSil
  7. abalacım ellerine sağlık gerçekten harika olmuş güle güle giysinler inş.

    YanıtlaSil
  8. Muy bonito, te felicito, un beso de Nidia...

    YanıtlaSil
  9. Hello,

    I'm spending my time here for the children of Haiti.

    I'm doing my part for a non-profit haiti organization that is devoted to giving time to
    creating oppurtunities for the kids in haiti. If anybody wants to help then then please do so here:

    [url=http://universallearningcentre.org]Donate to Haiti[/url] or Help Haiti

    They provide kids in Haiti books and teach them.

    Yes, they are legitimate.

    Please help us

    YanıtlaSil
  10. Hello everyone! I do not know where to begin but hope this site will be useful for me.
    In first steps it is very nice if someone supports you, so hope to meet friendly and helpful people here. Let me know if I can help you.
    Thanks in advance and good luck! :)

    YanıtlaSil
  11. laptop comparison [url=http://www.hqlaptopbatteries.com/-t21-laptopbatterymodel480.html]laptop comparison[/url] universal laptop battery http://www.hqlaptopbatteries.com/battery-2352nlci-batterytype1.html Laptop AC Adapter
    Laptop Adapter [url=http://www.hqlaptopbatteries.com/-5001wlci-laptopbatterymodel1379.html]Asus Laptop[/url] Laptop Adapter http://www.hqlaptopbatteries.com/-aoa150-1840-laptopbatterymodel1571.html Fujitsu laptop battery
    excellent laptop battery [url=http://www.hqlaptopbatteries.com/-2900-laptopbatterymodel239.html]Alienware Laptop[/url] Laptop Batteries Wholesale http://www.hqlaptopbatteries.com/-1805-s254-laptopbatterymodel100.html High quality discount laptop battery store

    YanıtlaSil
  12. Hello,
    I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.

    Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
    I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.

    You can view live demo and download from here www.getbelle.com
    If you found bug reports or you have suggestions pm me.
    Wish you a happing using.

    many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for paying the hosting and developement of the theme

    Ensuesmet

    YanıtlaSil
  13. I'm Glad i came across this blog.Added makhina.blogspot.com to my bookmark!

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin