16 Ekim 2009 Cuma

Pembe bebek yelegi



Merhabalar hepinize,en nihayetinde örgü sezonum başladı.Malum okullar açıldı bizde de okul telaşı vardı,telaş bitti.Yarım örgüler de tek tek bitecek İnşallah.
Bu tarz ipten kaçıncı yelek bilmiyorum ama kızıma ördükten sonra hep bu iple yelek istediler.Bu yelekte eda bebeğin yeleği.
İpim : Anchor bebe tam bir yumak kullandım 3-4 yaşa uygun oldu.şiş no :3
Daha önce yaptığım bebek yelekleriyle aynı şekilde örüldü,bebek örgüleri kategorisinde yapım açıklamalarını bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. s.a. sevgili kardeşim,kusura bakma,devamlı girmiyorum bloga.aslında silmek istiyorum ama emek vermişim diye elimde gitmiyor ama içimdeki kırgınlık bitmedi daha.yapılanı bi türlü hazmedemiyorum çünkü bir suçum yoktu.neyse boşver,merak etme,diğer forumdaki neşe rumuzlu benim.ilgin için teşekkür ederim.a.e.o.

    YanıtlaSil
  2. Passei para lhe deixa...Um beijo no seu:
    ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
    ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
    ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
    ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶

    Quanto mais luz você   ,
     deixar sair de si próprio,
      mais iluminado será     
      o mundo em      
        que vive!!
    Rosa de Portugal http://crocherosafimo.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin